zaterdag 8 december 2012

kussen..!

laatst liep ik in het tuincentum en zag een heel leuk kussen staan toen ik op het prijskaartje keek kreeg ik een rolberoerte:P bijna 60 euro!
Na een inspectie kwam ik tot de conclusie dat ik het zelf ook wel kon maken.
 
ben op zoek gegaan in me kast naar een paar oude truien zodat ik aan de gang kon.
trui in reepjes geknip en ben dat willekeurig op een bestaand kussen hoesje gaan naaien.
ieder strookje zit met 2 steekjes in de midden vast.
 
ook een leuk idee om het met oude spijkerbroeken te doen krijg je een stoerder effect!
 
 even een close up:
 
 
het leuke is nog het heeft me niks gekost.
 


6 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog! Ik wil graag je eerste volger zijn :) Het kussen ziet er super uit, wat een werk moet dat geweest zijn! Heel veel succes met je eigen blog!

    Groetjes Herriët
    Stip & HAAK

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk kussentje us het geworden. met spijkerbroejen iets te doen is een heel leuk idee.
    Groetjes lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw gaaf zeg. Hoe heb je het gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Opes zie nu dat ik niet goed genoeg heb gelezen want je hebt erbij staan hoe je het hebt gemaakt. Dat is wel een heel werk maar het resultaat mag er zijn.

      Verwijderen
  4. Helemaal leuk wat supercreatief, !!!
    Tineke enne ik ga je volgen, bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel creatief! Erg leuk dat je op deze manier zelf iets hebt gemaakt en het enige dat het je heeft gekost is wat energie en tijd!

    Groetjes Irene
    Jalien Cozy Living

    BeantwoordenVerwijderen